Potrebujete poradiť?

Stav objednávky a doručenie

Bola už vaša objednávka odoslaná? Alebo ešte na nej pracujeme? Zistite stav vašej objednávky na tomto odkaze:

Ak už vaša objednávka bola odoslaná, ale balík vám ešte nedorazil, pozrite sekciu Sledovanie zásielky nižšie.

SPS Kuriér

Ak ste si zvolili doručenie kuriérskou spoločnosťou, zásielku môžete sledovať na tomto odkaze:

Do poľa zadajte číslo zásielky, ktoré vám prišlo emailom alebo v SMS správe.

Máte problém so zásielkou? Kontaktujete spoločnosť SPS na telefónnom čísle 16877 alebo emailom na info@sps-sro.sk.

Packeta

Ak ste si zvolili doručenie na výdajné miesto Packeta, zásielku môžete sledovať na tomto odkaze:

Do kolónky zadajte číslo zásielky, ktoré vám prišlo emailom alebo v SMS správe.

Máte problém so zásielkou? Postupujte nasledovne: https://claims.packeta.com/sk/recipient, prípadne kontaktujte zákaznícku linku Packeta na 02 212 011 35.

Slovenská pošta

Ak ste si zvolili doručenie Slovenskou poštou, zásielku môžete sledovať na tomto odkaze:

Do kolónky zadajte číslo zásielky, ktoré vám prišlo emailom alebo v SMS správe.

Máte problém so zásielkou? Kontaktujte zákaznícku linku Slovenskej pošty na 0850 122 413 alebo emailom na zakaznickyservis@slposta.sk.

SPS kuriér

Spoločnosť SPS posiela potvrdenie o zaplatení iba e-mailom. Skontrolujte si preto nevyžiadanú poštu alebo reklamy. Ak ste tam potvrdenie nenašli, môžete si ho vygenerovať.

Packeta

Spoločnosť Packeta neposiela potvrdenie o zaplatení dobierky e-mailom. Ak zaplatíte v hotovosti na výdajnom mieste, potvrdenie vám na vyžiadanie vydá obsluha výdajného miesta.

Slovenská Pošta

Slovenská Pošta pri doručení vydá potvrdenie o zaplatení. V prípade chýbajúceho potvrdenie kontaktujte zákaznícky servis e-mailom.

Reklamácia

Ihneď pri preberaní balíka si tovar dôkladne prehliadnite a skontrolujte jeho kompletnosť a prípadné poškodenie prepravou. V prípade poškodenia balíka, spíšte reklamačný protokol s príslušnou dopravnou spoločnosťou:

Pred reklamáciou si prosím skontrolujte, či napr. batéria prístroja nie je vybitá, prípadne, či je prístroj nabitý a pod.

Pre uplatnenie reklamácie prosím vypíšte formulár pre žiadosť o reklamáciu vo formáte PDF alebo DOCX:

Pribaľte prosím aj kópiu daňového dokladu.

Tovar na reklamáciu prosím posielajte na adresu:

PRENX s.r.o.
Južná trieda 119, 040 01 Košice

Po dohode môžeme tovar na reklamáciu nechať vyzdvihnúť kuriérskou spoločnosťou. V prípade neuznania reklamácie náklady za vyzdvihnutie a doručenie tovaru uhradí v plnej výške kupujúci.

Výrobok môžete bez uvedenia dôvodu do 14 dní od zakúpenia vrátiť. Tovar musí byť úplný a nepoškodený.

Tovar nám prosím zašlite na adresu:

PRENX s.r.o.
Južná trieda 119, 040 01 Košice

spolu s vyplneným formulárom na odstúpenie od zmluvy, ktorý si môžete stiahnuť v PDF alebo DOCX formáte:

Kalibrované teplomery

Áno, ak účel použitia je v súlade s § 11 zákona o metrológii, t.j. meranie súvisí s platbami, ochranou zdravia, bezpečnosti, majetku, životného prostredia, alebo inou oblasťou kde môžu vzniknúť konfliktné záujmy. Taktiež pri spotrebiteľsky balených výrobkoch alebo pri meraniach, ktoré ustanovuje osobitný predpis.

Podľa § 17 zákona o metrológii, ak sa meranie nevykonáva určeným meradlom, musí sa vykonať povinne kalibrovaným meradlom.

Interval kalibrácie si určuje používateľ sám na základe frekvencie používania. Viac informácií nájdete v našom článku Ako často kalibrovať teplomery:

Podľa vyhlášky 169/2019 o meradlách a metrologickej kontrole teplomery používane v systéme HACCP nepatria do skupiny určených meradiel. Zákon o metrológii ich zaraduje do skupiny povinne kalibrovaných meradiel. Podľa vyhlášky 533/2007 o podrobnostiach o požiadavkách na zariadenia spoločného stravovania musí byť kalibrovaným teplomerov vybavený každý sklad, chladnička a mraznička na prevádzke a taktiež je povinnosť merania teploty počas prípravy a pri vydaji stravy.

Váhy

Čas platnosti overenia novej váhy je 2 roky (príloha č.1 Vyhlášky 169/2019 Z. z.) a podľa § 9a bodu e) tejto vyhlášky sa overenie počíta:

  • odo dňa uvedenia meradla do používania, ak bolo uvedené do používania v roku overenia,
  • a od začiatku nasledujúceho roka, ak bolo uvedené do používania v roku nasledujúcom po roku overenia.

Výber a dostupnosť tovaru

Dostupnosť tovaru, vrátane predpokladaného času odoslania objednávky, uvádzame na detailnej podstránke každého produktu. Údaje o dostupnosti aktualizujeme hneď, ako je to možné.

Ak si chcete byť stopercentne istí, že máme určitý tovar skladom, napíšte nám email, prípadne nám zavolajte.

Máte problém s výberom toho správneho tovaru pre vaše potreby? Pozrite si nášho poradcu:

Ak ste v našom Poradcovi nenašli odpovede na svoje otázky, napíšte nám email, prípadne nám zavolajte.

Ostatné

Close
Close
Close

Môj košík

Váš nákupný košík je prázdny.

Ísť do obchodu